به پاویون آلمان در نمایشگاه EXCIDA 2017 خوش آمدید!

به پاویون آلمان در نمایشگاه EXCIDA 2017 خوش آمدید!

به پاویون آلمان در نمایشگاه EXCIDA 2017 خوش آمدید!

EXCIDA 2017، 15-18 ماه می 2017 تهران، ایران

به پاویون آلمان در نمایشگاه EXCIDA 2017 خوش آمدید نمایشگاه و کنگره انجمن دندان ایران

حقیقتاً باعث افتخار و خشنودی ماست که از طرف انجمن دندانسازان آلمان(VDDI) ورود تک تک شما عزیزان را به پاویون آلمان در نمایشگاه EXCIDA 2017 خوش‌آمد بگوییم.

پاویون ما که تحت پشتیبانی وزارت فدرال امور اقتصادی و انرژی (BMWi) با همکاری انجمن صنعت نمایشگاه‌های تجاری آلمان (AUMA) قرار دارد٬ چشم‌انداز تمام نمای روندها٬ اپلیکیشن‌ها و نوآوری‌های تکنولوژیکی در زمینه دندان را که از صنعت دندان آلمان نشئت می‌گیرند٬ ارائه می‌دهد.

انجمن دندانسازان آلمان حدود 200 شرکت عضو دارد که به جایگاه برجسته‌ای در جهان دست یافته‌اند؛ 13 عضو از این شرکت‌ها محصولات خود را در محل نمایشگاه EXCIDA 2017 به نمایش می‌گذارند.

باعث خشنودی صنعت دندان آلمان است که رنج محصولات باکیفت خود را برای تجّار بازدیدکننده٬ بازیگران کلیدی و تصمیم‌گیرندگانی از صنعت بهداشت و دندانپزشکی ایران و جهان به نمایش بگذارد. این شرکت‌ها مشتاقانه منتظرند که اطلاعات کاملی از محصولات و ارائه دقیق و عمیقی از اپلیکیشن‌های خود را در اختیار شما بگذارند.

انجمن دندانسازان آلمانی به عنوان انجمن صنعت دندان آلمان و انجمن پیشگام جایگاه مشترک آلمان٬ با نماینده آلمان همراه بوده و خدمات مشاوره حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

ما برای همۀ شرکت‌کنندگان نمایشگاهی موفقیت‌آمیز با روابط سودمند زیادی را آرزو کرده و به همۀ بازدیدکنندگان از پاویون آلمان خوشامدگویی گرمی می‌گوییم.

http://www.excida.german-pavilion.com/content/lang/home/home.php