حضور مدیرکل نمایشگاه سبیت CeBIT در الکامپ 95

حضور مدیرکل نمایشگاه سبیت CeBIT در الکامپ 95

حضور مدیرکل نمایشگاه سبیت CeBIT در الکامپ 95

در نمایشگاه الکامپ سال 95، 50 سازمان از بخش دولتی، 200 شرکت از بخش خصوصی و 270 شرکت استارت آپ و همچنین مدیرکل نمایشگاه سبیت، خانم مارتینا لوبن نیز حضور داشتند. برای نخستین بار غرفه اطلاع رسانی پیشروترین نمایشگاه IT و ICT دنیا که هرساله ماه مارس در محل دائمی نمایشگاه های هانوفر برگزار می شود، به منظور ارائه اطلاعات و خدمات تراز اول به شرکت های ایرانی برپا شد.

مدیر کل نمایشگاه سبیت درطی نشست ها و مصاحبه های مطبوعاتی خود، اعلام کردند: به شرکت های ایرانی درباره فرایند حضور در سبیت اطلاع رسانی کرده تا جهت نمایش توانمندی های خود در بازار اروپا و نیز آشنایی شرکت ها و تجار اروپایی با صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران فرصت یابند.

همچنین طی توافقات به عمل آمده فی مابین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و شرکت نمایشگاه های بین المللی هانوفر، قرار است دو پاویون جمهوری اسلامی ایران در سالن 6 (اختصاص یافته به شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از ایران) و سالن 11 ( مختص شرکت های نوپا یا Start up ) در نمایشگاه سبیت 2017 که از 20 تا 24 مارس 2017 در هانوفر آلمان برگزار می شود، توسط سازمان برنامه ریزی و سامان دهی شود.