حضور CEBIT در بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ

حضور CEBIT در بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ

حضور CEBIT در بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر ایران است که هر سال با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. در دوره گذشته این نمایشگاه 424 شرکت داخلی و خارجی و 250 شرکت در قالب استارت آپ در فضائی به مساحت 18000 مترمربع از 18 کشور حضور داشتند.

سال گذشته حضور غرفه CEBIT در سالن 38 نمایشگاه الکامپ زمینه حضور متقابل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در CEBIT را فراهم کرد که منجر به همکاری دو جانبه میان دو نمایشگاه شد و علاوه بر آن 10 استارت آپ برتر الکام استارز 95 به عنوان نمایندگان ایران به این نمایشگاه رفتند.

امسال همچون سال گذشته غرفه نمایشگاه CEBIT در سالن 38 الکامپ بیست و سوم، با حضور مدیر کل نمایشگاه CEBIT خانم مارتنیا لوبن قرار داشت. غرفه CEBIT به منظور اطلاع رسانی آخرین تغییرات ایجاد شده در سال 2018 برپا شد. دوره بعدیCEBIT در تاریخ 11 الی 15 ژوئن 2018 برابر با 21 الی 25 خرداد سال 97 در چهار بخش ditec, ditalk, diconomy  و dicampus برگزار خواهد شد.

diconomy : طیف کامل دنیای دیجیتال زیر یک سقف امکان بازدید کلیه نوآوری ها و راهکارهای دیجیتال را فراهم می سازد.

ditalk : مجموعه‌ای ازکنفرانس‌ها و همایش‌های در برگیرنده‌ی موضوعات نمایشگاه که توسط تصمیم‌گیرندگان سیاسی، اقتصادی و پیشگامان دنیای دیجیتال برگزار می‌شود.

ditec : محققان، توسعه‌دهندگان، تجارت‌های ایجاد شده و همچنین start up هایی که به دنبال یافتن سرمایه‌گذار و شریک تجاری هستند.

dicampus : دنیای دیجیتالی که می‌توانید گوش دهید و احساس کنید. ویترین کالاهای دیجیتال به همراه فضای وسیعی به منظور انجام .networking

پیش بینی می شود که با عنایت به استقبال چشمگیر شرکت ها و بازدیدکنندگان ایرانی الکامپ برای کسب اطلاعات اخیر نمایشگاه CEBIT، حضور گسترده تری از دست اندر کاران ایرانی در رویداد آتی را شاهد باشیم.

فراخوان بازدید از نمایشگاه CEBIT 2018

کاتالوگ غرفه گذاری CEBIT 2018