شرکت FRN همایش “نقش ISM در صنعت شیرینی و شکلات ایران” را برگزار کرد

شرکت FRN همایش “نقش ISM در صنعت شیرینی و شکلات ایران” را برگزار کرد

شرکت FRN همایش “نقش ISM در صنعت شیرینی و شکلات ایران” را برگزار کرد

همایش “نقش ISM در صنعت شیرینی و شکلات ایران” به میزبانی شرکت فوژان راهبران نامی، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه­ های کلن و هانوفر در ایران و با حضور آقای پاول مولنر، مدیرکل پروژه­ نمایشگاه­ های بین المللی کلن روز چهارشنبه مورخ 95/03/12 در سالن کارون هتل پارسیان اوین برگزار شد.

در آغاز این گردهمایی که با حضور صاحبان و فعالان صنف شیرینی، شکلات و صنایع وابسته برگزار شد، خانم نارینه آزلبار، مدیر عامل شرکت فوژان راهبران نامی، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه­ های کلن و هانوفر در ایران، ضمن عرض خیر مقدم به همراه آلمانی خود و نیز میهمانان همایش، ابتدا به معرفی شرکت فوژان راهبران نامی (FRN) و خدمات ارایه شده توسط این شرکت به تولیدکنندگان، صاحب­ نظران و دست­ اندرکاران ایرانی پرداخت. همچنین اهمیت حضور صنایع مختلف ایران را در نمایشگاه های اروپا و به خصوص آلمان، به عنوان برترین و پیشروترین کشور نمایشگاهی دنیا خاطرنشان ساخت. در ادامه، آقای پاول مولنر، ضمن ایراد سخنرانی، توضیحات تفصیلی دو نمایشگاه جهانی ISM و Prosweet  که از تاریخ 29 ژانویه تا 2 فوریه 2017 در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد را بیان کرد.

در پایان همایش از شرکت­ کنندگان و غرفه ­داران ایرانی حاضر در نمایشگاه سال گذشته،  ISM 2016، دعوت به عمل آمد تا ضمن بیان تجربیات خود از حضور در این نمایشگاه، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت شرکت در نمایشگاه آتی اعلام دارند.