نخستین حضور رسمی ایران در نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون کلن       imm2018

نخستین حضور رسمی ایران در نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون کلن imm2018

نخستین حضور رسمی ایران در نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون کلن imm2018

 برپايى پاويون فرش دستباف ایران در نمايشگاه IMM كلن بسترى مناسب براى جلب توجه فعالان حوزه مبلمان و دكوراسيون به فرشهاى ايرانى فراهم آورد.
بر اساس اين گزارش افزون بر طراحان داخلى، برخى از رسانه ها و تشكلهاى اين حوزه نيز با حضور در پاويون فرش ايران به گفت و گو در اين زمينه پرداختند.
آمادگى كلن براى ميزبانى فرش
رييس نمايشگاه كلن با حضور در پاويون ايران و در گفت و گو با رييس مركز ملى فرش ايران از آمادگى نمايشگاه كلن براى ارايه تسهيلات ويژه به فعالان فرش ايران در رويدادهاى نمايشگاهى خبر داد.
اووه دایترسن به حميد كارگر ریاست مرکز ملی فرش ایران گفت: ما در آلمان فرش را به نام ايران مى شناسيم و امروز بيشتر با ويژگيهاى اين دستبافته ها آشنا شدم و با خوشحالى از اينكه ايران در فهرست مشاركت كنندگان اين نمايشگاه باشد، مايليم امكانات و تسهيلات بيشترى براى تداوم اين حضور ارايه كنيم.
سردبير نشريه Mobel Kultur نيز با حضور در پاويون فرش ايران و در گفت و گو با رييس مركز ملى فرش ايران از علاقه من ى براى درج مطالبى درباره فرش ايران خبر داد.
رييس اتحاديه Furniture Club نيز در بازديد از پاويون فرش ايران از لزوم برقرارى ارتباط و پيوند بين فعالان و طراحان مبلمان و دكوراسيون اروپا با فعالان فرش ايران سخن گفت.
آندرياس ريس در گفت و گو با حميد كارگر خواستار ايجاد پل ارتباطى بين اين دو گروه شد و آمادگى اتحاديه خود براى شكل دهى به اين گفت و گوها را اعلام كرد.
گفتنى است نمايشگاه مبلمان و دكوراسيون كلن (IMM) از روز 22 تا 25 دی ماه در مرکز نمایشگاه های کلن برگزار شد و تعداد 1.615 مشارکت کننده و 45.000 بازدیدکننده از بیش از 100 کشور در این رویداد حضور بهم رساندند و اين براى نخستين بار است كه مركز ملى فرش ايران با هدف تبليغ، اطلاع رسانى و ارتباط گيرى با فعالان دكوراسيون و طراحى داخلى در اين رويداد حضور يافته است.