نخستین همایش نمایشگاه تخصصی تکنولوژی و ماشین آلات مواد غذایی و آشامیدنی Anuga Food Tec

نخستین همایش نمایشگاه تخصصی تکنولوژی و ماشین آلات مواد غذایی و آشامیدنی Anuga Food Tec

نخستین همایش نمایشگاه تخصصی تکنولوژی و ماشین آلات مواد غذایی و آشامیدنی Anuga Food Tec

نخستین همایش نمایشگاه تخصصی تکنولوژی و ماشین آلات مواد غذایی و آشامیدنی Anuga Food Tec توسط شرکت فوژان راهبران نامی، نماینده انحصاری برترین مراکز نمایشگاهی آلمان و با حضور آقای ماتیاس اشلوتر، مدیر عامل نمایشگاه Anuga FoodTec   از شرکت نمایشگاه های بین المللی کلن، در 23 مهر 1396 در محل هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

در این گردهمایی تعداد کثیری از ماشین سازان صنایع غذایی و آشامیدنی، کارخانجات بزرگ صنایع غذایی کشور و همچنین روسا و نمایندگان سازمان توسعه تجارت ایران، اتاق بازرگانی و صنایع ایران و همچنین مدیران انجمن ها و اتحادیه‌های وابسته به این صنعت حضور به هم رساندند.

 نظر به اینکه نمایشگاه سه سالانه آنوگا فودتک طی سال های اخیر رشد قابل توجهی چه از لحاظ تعداد مشارکت کنندگان ( بیش از 1700 غرفه گذار) و همچنین میزان بازدید کنندگان (بیش از 45000 بازدید کننده تخصصی) داشته است، این همایش در راستای معرفی جزئیات این نمایشگاه به صاحبان صنایع ایرانی ترتیب داده شد. این مهم در تاریخ 20 تا 23 مارس 2018 برابر با 29 اسفند 1396 تا 3 فروردین 1397 پذیرای مشارکت کنندگان از بیش از 139 کشور در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر کلن-آلمان خواهد بود.

پنج بخش اصلی نمایشگاه آنوگافودتک 2018 به قرار زیر است:

  کلیه مراحل در زنجیره تولید مواد غذایی و آشامیدنی Food Processing

  ماشین آلات و صنایع مربوط به بسته بندی انواع مواد غذایی Food Packing

   ایمنی و سلامت غذا در زنجیره تولید و کنترل کیفی Food Safety

مواد اولیه کاربردی در انواع صنایع غذایی و آشامیدنی Food Ingredients

  راه‌کارها و خدمات وابسته به تکنولوژی صنایع غذایی Services and Solutions

 

در این همایش علاوه بر خانم نارینه آزلبار، مدیر عامل شرکت فوژان راهبران نامی، آقای علیرضا مناقبی، ریاست کل مجمع عالی واردات مواد غذایی کشور و آقای جمشید مغازه ای، ریاست انجمن صنفی صنایع بیسکوئیت، شیرینی و شکلات ایران در خصوص لزوم حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های تراز اول جهان و آنوگا فود تک به سخنرانی پرداختند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد آمار و ارقام این رویداد جهانی و همچنین بازدید از Anuga Food Tec 2018، خواهشمند است با نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه‌های کلن در ایران، شرکت فوژان راهبران نامی، تماس حاصل فرمایید.