نوزدهمین نمایشگاه دموتکس شانگهای با حضور چشمگیر غرفه گذاران ایرانی

نوزدهمین نمایشگاه دموتکس شانگهای با حضور چشمگیر غرفه گذاران ایرانی

نوزدهمین نمایشگاه دموتکس شانگهای با حضور چشمگیر غرفه گذاران ایرانی

بزرگترین نمایشگاه فرش و کفپوش آسیا Domotex asia / CHINAFLOOR  ، از 1 تا 3 فرودین 1396 (21 تا 23 مارس 2017)  در 13 سالن و در فضایی به وسعت 145،000 متر مربع برگزار شد. در این رویداد 1،400 مشارکت کننده بین المللی میزبان بیش از 50.000 بازدید کننده متخصص از اقصی نقاط دنیا بودند.

 همچنین ده کشور ایران، فرانسه، آلمان، آمریکا، بلژیک، کرواسی، هلند، هند، ترکیه، و افغانستان به صورت پاویون رسمی کشوری نیز حضور داشتند.

سالن های نمایشگاه مملو از بازدیدکنندگانی از کشورهای آسیا، اقیانوسیه و سایر مناطق جهان بود که خواهان دستیابی به آخرین دستاوردها، تکنولوژی و نوآوری های این صنعت بودند. همچنین 33 کنفرانس و سمینار در حوزه کفپوش به موازات این نمایشگاه برگزار شد. برای نخستین بار Domotex Asia با همکاری مجله Cover موفق به برگزاری و نمایش مدرن ترین فرش های دست بافت از معروفترین برند های بین المللی دنیا به قرار زیر شد:

  • Ahmadi Carpets
  • Ariana Rugs
  • Hoosein Rezvani
  • Zollanvari
  • Samad
  • New Moon

حضور ایران با بیش از 10 شرکت در حوزه فرش های دستباف و ماشینی، با متراژی بالغ بر 800 مترمربع از افتخارات کشور عزیزمان است. مشارکت کنندگان ایرانی این رویداد عبارتند از: فرش نیشابوری، فرش زرتشت، فرش اکباتان، فرش مرتضوی، فرش شاطرپور، خوشه فرش استان فارس، فرش فرهی، فرش یلدای کویر کاشان، فرش نگین درخشان کاشان و خاطره کویر کاشان.

شایان ذکر است که ثبت نام در نمایشگاه بین المللی تخصصی Domotex هانوفر (12 تا 15 ژانویه 2018) آغاز شده است. در صورت تمایل به اخذ غرفه در این نمایشگاه با نماینده انحصاری و رسمی نمایشگاه های بین المللی دموتکس در ایران، شرکت فوژان راهبران نامی  تماس حاصل فرمایید.