گزارش پایانی نمایشگاه DOMOTEX 2020

گزارش پایانی نمایشگاه DOMOTEX 2020

گزارش پایانی نمایشگاه DOMOTEX 2020

  پیشروترین نمایشگاه فرش و کفپوش جهان  DOMOTEX 2020:

از این نمایشگاه بار دیگر  به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین رویداد در صنعت و نوآوری ها برجسته در حوزه فرش و کفپوش یاد شد. در این دوره از نمایشگاه 35000 شرکت کننده که 70٪  آنها از خارج از کشور بودند، برای کشف آخرین محصولات وایده ­های ارائه شده توسط 1400 غرفه دار از 60 کشور مختلف در این رویداد چهار روزه حضور داشتند.

شعار کلیدی این دوره نمایشگاه  ATMYSPHERE تاثیر اهمیت انواع کفپوش را بر روی احساس تندرستی، پایداری و لمس حس طبیعت است.

آقای دکتر  آندریاس گروچو رئیس هیت مدیره Deutsche Messe گفت: DOMOTEX بین المللی ترین نمایشگاه تجاری ما است. ما خوشحالیم که این رویداد شرکت کننده هایی از سراسر جهان را به خود جلب می کند، 60٪ از اروپا ، 25٪ از آسیا و 10٪ از آمریکا و بقیه از آفریقا و استرالیا هستند.

ما واقعاً تحت تأثیر استقبال و روحیه مثبت به ویژه در DOMOTEX امسال قرار گرفتیم. طبق آمار تمرکز بازار رو به افزایش است.  حضور پر رنگ متخصصان دلیل اصلی موفقیت این نمایشگاه در سال 2020 است. تقریباً 90٪ بازدید کنندگان این رویداد تصمیم گیرندگان و صاحب نظران هستند که نیمی از آنها در سطح برتر مدیریت هستند. من از اینکه غرفه داران ما از موضوع اصلی ATMYSPHERE استقبال کرده و با موفقیت بازار های بزرگ بین­المللی می یابند خوشحالم و مطمئن از اینکه آنها را در Domotex 2021  ملاقات خواهم کرد.

ترکیب موثری از بازدید کنندگان  (بازدید کنندگان تخصصی و رده بالای بین المللی):

غرفه گزاران این نمایشگاه موفقیت چشم گیر صنعت خود را با توجه به دو شاخص کلیدی عملکرد تأیید کردند: “دغدغه اصلی ما در اینجا تعداد بازدید کننده نیست بلکه نوع مناسب آنها است.” هاکان دینک ، مدیر عامل شرکت هالی تکستیل در ترکیه توضیح داد.: “من تصمیم گرفتم که به هانوفر بیایم زیرا این نمایشگاه جایی است که می توانم ببینم چه اتفاقی در سراسر بازار جهانی رخ می­دهد، و این به من امکان می دهد تا انتخاب های مناسبی را برای مشتریان خود فراهم سازم.”

کیفیت بالای این نمایشگاه، امسال همچنین توسط آرمان جی وارتیان ، دارنده فرش های وارتیان در وین برجسته شد که پس از بازگشت به نمایشگاه در DOMOTEX به دنبال وقفه پنج ساله ، چنین گفت: “به نظر می رسد که مسیر DOMOTEX درست است. اکنون غرفه ها جذاب تر هستند ، و نمایشگاه به وضوح متعهد به حمایت از صنعت ما است.” آنکه هاتینگت، مدیر بازاریابی شرکت ماپئی GmbH در گروسوستیم ، آلمان از تنوع عظیم نمایشگاه  به عنوان “منبع اصلی الهام بخش” ستایش کرد.

 

الیویه بوستویت ، مدیر فروش گروه ivc در بلژیک گفت: “ما تصمیم گرفتیم كه پس از دو سال استراحت به DOMOTEX برگردیم زیرا كشش شدید بین المللی این نمایشگاه ما را قادر می سازد تا با شرکای مهم تجاری ملاقات کنیم.”