گفتگوی فودنا با نارینه آزلبار، مدیر عامل شرکت فوژان راهبران نامی

گفتگوی فودنا با نارینه آزلبار، مدیر عامل شرکت فوژان راهبران نامی

گفتگوی فودنا با نارینه آزلبار، مدیر عامل شرکت فوژان راهبران نامی

گفتگوی فودنا با نارینه آزلبار، مدیر عامل شرکت فوژان راهبران نامی، در خصوص بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنعت شیرینی و شکلات آلمان – ISM:

انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات نقش غیر قابل انکاری در حضور بزرگان صنعت در نمایشگاه ISM آلمان دارد

شرکت فوژان راهبران نامی نماینده رسمی و انحصاری شرکت نمایشگاه‌های‌ کلن و هانوفر در ایران است که فعالیت خود را متمرکز بر ترویج صنعت نمایشگاهی و ترغیب شرکت‌های تولید کننده ایرانی به منظور مشارکت در نمایشگاه های تخصصی کشور آلمان انجام می‌دهد با توجه به اینکه نمایشگاه بزرگ و تخصصی صنعت شیرینی و شکلات در آلمان با نام ISM در این مجموعه نمایشگاهی برگزاری می شود برآن شدیم که گفتگویی با سرکار خانم “نارینه آزلبار”، مدیر عامل شرکت فوژان راهبران نامی (FRN) انجام دهیم که با هم می خوانیم:

فودنا: در اولین سوال درباره نمایشگاه ISM توضیح مختصری بفرمائید:

نمایشگاه بین المللی تخصصی ISM بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنعت شیرینی و شکلات در دنیاست که هر سال در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کلن برگزار می‌شود و لازم بذکر است که دوره بعدی این رویداد نیز از 29 ژانویه تا 1 فوریه 2017 برپا خواهدشد.

فودنا: آمار دوره پیش از مشارکت کننده و بازدیدکننده به چه صورت بود؟

در دوره پیشین این مهم، بالغ بر 160 غرفه گذار از 65 کشور محصولات خود را در معرض دید بیش از 40 هزار بازدید‌کننده متخصص از 146 کشور دنیا قرار دادند.

فودنا: با توجه به اینکه تنها 2 نمایشگاه در دنیا بصورت کاملا تخصصی به صنعت شیرینی و شکلات اختصاص دارد، همکاری های متقابل تا چه اندازه می تواند مفید فایده باشد؟

بی‌شک تشدید همکاری‌های فیمابین برگزارکنندگان در نمایشگاه تخصصی ISM و ICFمی‌تواند تبعات سودمندی برای تولیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان بین‌المللی و ایرانی و تسهیل حضور پررونق و موفقیت‌آمیز آنان در نمایشگاه‌ها در پی داشته باشد. طبعا” این امر سبب ارائه محصولات پرکیفیت و افزایش صادرات از ایران می‌گردد.

فودنا: جایگاه نمایشگاه ISM  در صنعت شیرینی و شکلات ایران، می تواند چه نقشی را ایفا کند؟

ISM بهترین سکو برای ارائه محصولات وابسته به صنایع شیرینی و شکلات برای شرکت‌های داخلی به منظور یافتن همتاهای بین‌المللی و تجار تراز اول به منظور بسط و گسترش صادرات محصولات از ایران به شمار می‌رود.

فودنا: نقش انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات در این تعامل های دو طرفه نمایشگاه های فوق چیست؟

در این رویدادها نقش انجمن شیرینی و شکلات ایران غیرقابل انکار بوده و آن نهاد نقش کلیدی در انتخاب صحیح تولیدکنندگان معظم ایرانی برای حضور در این رویداد بین المللی خواهد داشت.

شرکت فوژان راهبران نامی در طی نشست‌هایی با انجمن شیرینی و شکلات و دبیر انجمن جناب آقای مغازه‌ای در پی دستیابی به امکانات و تسهیلات ویژه برای حضور شرکت‌های عضو در این نمایشگاه بوده اند.

شرکت فوژان راهبران نامی پس از انحلال شرکت فوژان راهبران و ایجاد دو شرکت مستقل و مجزا از دل این ارگان، فعالیت خود را کمافی السابق متمرکز بر امور نمایشگاهی و به عنوان نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه های کلن و هانوفر در ایران ادامه می دهد.

فودنا: راه های ارتباطی با مجموعه فوژان راهبران نامی برای کسب اطلاعات از نمایشگاه ISM آلمان را می توانید اعلام کنید تا علاقمندان بتوانند، ارتباط مستقیم با مجموعه شما و نمایشگاه مذکور برقرار کنند.

بله باید بگویم تمام علاقمندان و صاحبان صنعت می توانند جهت کسب اطلاعات از این نمایشگاه بزرگ صنعت شیرینی و شکلات در آلمان با مجموعه ما از طریق تلفن: 2-88171261 (021) و شماره فکس: 88171263 (021) تماس حاصل نمایند و در ضمن ایمیل مجموعه نیز به آدرس  Info@frn-co.com  و سایت: http://Www.frn-co.com در اختیار تمام صاحبان صنایع و علاقمندان به این نمایشگاه می باشد و همکاران ما پاسخگوی تمام متقاضیان هستند.

برای دسترسی به گزارش کامل می­توانید به وب سایت www.foodna.ir   مراجعه فرمایید.