افزایش 11 درصدی بازدید کنندگان دموتکس ترکیه

افزایش 11 درصدی بازدید کنندگان دموتکس ترکیه

افزایش 11 درصدی بازدید کنندگان دموتکس ترکیه

دوموتکس ترکیه در ششمین دوره خود میزبان 203 غرفه گذار بود، که در میان آن 36 شرکت از ده کشور خارجی بوده اند. دموتکس 2017 میزبان 9.124 بازدید کننده بود، که در میان آنها 1.003 نفر بودند و این نشان دهنده ی افزایش 11 درصدی بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته می باشد. این نمایشگاه برای غرفه گذاران خود سکویی برای بازدید و ملاقات با بزرگترین خریداران و متخصصان صنعت فرش از 80 .کشور را فراهم نموده است

آقای آلکساندر کوهنل، مدیر کل شرکت نمایشگاهی هانوفر در ترکیه در خصوص نمایشگاه می گوید: دموتکس         قاضیان تپ با حضور پیشروترین شرکت ها بار دیگر قدرت قاضیان تپ را در  صنعت تولیدات  فرش ماشینی به نمایش گذاشت. هم چنین حضور چشمگیر بازیدکنندگان بین المللی نشان دهنده ی اهمیت این نمایشگاه نه تنها در ترکیه بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد.

شایان ذکر است که  برنامه “میزبانی خریداران بین المللی” با حمایت وزارت اقتصادی کشور برای اولین بار در زمان نمایشگاه برگزار شد. همچنین با برگزاری جلسات B2B، غرفه گذاران از فرصت های مهم جهت ایجاد ارتباطات کاری جدید با شرکت های دیگر در روز دوم نمایشگاه بهره بردند. کشور های آلبانی، اردن، بلغارستان و عراق مشارکت کنندگان در برنامه “میزبان خریداران بین المللی” بودند.

دموتکس ترکیه طیف گسترده ای از محصولات را در 4 روز به نمایش گذاشت. محصولات متنوع  با طرح ها و رنگ های خاص خود توجه بازدیدکنندگان را به خود مجذوب کردند و فرصت بازدید از هزاران فرش با طراحی های مدرن و سنتی از جنس ابریشم، پشم، کشمیر، بامبو، فیبر و پلی استر را فراهم آوردند.

علاوه بر فرش ماشینی سایر محصولات در صنعت کفپوش همچون منسوجات کفپوش، لمینت، پارکت، کفپوش های چوبی، ماشین های نساجی و تجهیزات جانبی، در دموتکس قاضیان تپ به نمایش گزارده شد.